Saturday, March 3, 2007

Newsletter, martie 2007



RENT A NANNY pune la dispozitia dumneavoastra si a copilului dumneavoastra diferite cursuri la preturi promotionale!!! De la ore de limba engleza, italiana si germana la ore de muzica, dans, aerobic, desen, initiere PC. Toate acestea deoarece noi credem ca fiecare copil are cel putin un talent care trebuie descoperit si prelucrat, de aceea vrem sa va incurajam sa investiti in copilul dumneavoastra!

De asemenea, odata cu venirea primaverii planuim iesiri in parcuri si la teatrul de marionete si petreceri, aniversari, carnavale, baluri mascate cu personaje din povesti si desene animate, clovni, zane etc.

Va asteptam la sediul nostru pentru mai multe informatii si inscrieri!




4 comments:

Anonymous said...

... am trecut pe str. episcopiei de curand si am ramas blocat cand am vazut ca in sfarsit s-a deschis in arad asa ceva....nu pot sa spun decat: Bravo, Bravo, Bravo!!! pregatiti-va ca venim si noi!

Agentia RENT A NANNY said...

suntem mereu pregatiti si va asteptam cu drag!

Anonymous said...

Preturile mi se par foarte bune, in special la abonamente si contracte. Si imi place tare mult ideea cursurilor pentru copii, m-ar interesa in special cursurile de limbi straine. O felicit pe doamna Laura pentru ce a realizat!

Anonymous said...

Multumesc d-nei Andra Kleinn pt. incurajare si apreciere! :)
va asteptam sa ne cunoastem si sa vedem cum reusim sa colaboram!
Laura Marcoi