Thursday, March 22, 2007



4 comments:

Anonymous said...

Frumos va sta, faptul ca scrieti cu litere mai mari in italiana, franceza si in maghiara (in Arad sunt multi maghiari) cu litere de schioapa spune multe despre voi sovini marunti. Copilul meu si al prietenilor mei (romani) nu vom apela niciodata la o astfel de companie. Suntem satui de oameni marunti si frustrati.

Cu "respectul" care il aveti si voi pentru semenii nostri

Agentia RENT A NANNY said...

Imi pare rau domnule Sorin, dar chiar nu avem nimic (nimic urat vreau sa zic, ca tinem chiar legaturi frumoase cu acestia) cu maghiarii. Pt ca noi am facut blogul, nu suntem nici una din bone profesioniste in domeniul IT asa ca, efectiv asa s-a nimerit ca scrisul si steagul maghiar sa fie atat de mici. Am rugat o prietena sa traduca textul si cum l-am copiat in blog, nu puteam face modificari pe text sa-l aduc la marimea celorlalte...oricum, astept orice posibila interventie din partea unui om de IT sa schimb acolo ca nici mie nu mi-a convenit dar efectiv nu ma pricep destul! Dimpotriva , avem chiar o bona care vine din Ungaria, este chiar maghiara, si cu care ne intelegem extrem de bine. In plus, daca n-ati fi atat de suparat pe o chestie chiar banala legata de noi, ati putea vedea ca aproape tot ce avem aici, este cumparat din Ungaria, loc in care si eu, Laura Marcoi, obisnuiesc sa-mi petrec concediile impreuna cu familia de peste 10 ani, la Balaton, Budapesta, etc
Cat despre copilul d-voastra.....este chiar egoist sa afirmi asa ceva, mai ales ca, lasand orgoliul acesta la o parte, ati putea vedea ce este de fapt aici si daca copilului d-voastra i-ar fi bine aici!
Stati linistit, nu o iau ca pe o amenintare ca d-voastra nu va veti aduce copilul la noi, dar ca parinte si eu,....as gandi altfel! Practic acest Centru l-am deschis si gandit pt siguranta atat a gemenilor mei
, cat si a tuturor celorlalti copilasi ai caror parinti sunt ocupati sau au nevoie de acel timp pretios de relaxare.
Daca stiti si puteti sa ma ajutati sa schimbam textul, etc astept ajutorul dumneavoastra. Cu respect, Laura Marcoi

Anonymous said...

Stimata D-na,

Imi pare rau ca am fost rautacios cu mesajul meu, multumesc ca mi-ati raspuns si inca o data scuze, simt ca nu a fost intentionat. Va felicit pentru initiativa, lipsea acest scest lucru din Romania.

Va doresc succes,
Cu respect,
Leoveanu Sorin

Agentia RENT A NANNY said...

Cele trei comentarii sunt extrase din mailul rentananny@gmail.com

Ne bucuram ca am reusit, in sfarsit, sa schimbam fontul si steagul pt limba maghiara si ne cerem scuze totodata celor care s-au simtit jigniti de acest incident, asigurandu-va de lipsa noastra de rea intentie.

Agentia Rent a Nanny